Unioni i Kontrollorëve të Trafikut Ajror , ka reaguar sërish për situatën e paprecedentë të ndodhur se fundmi në aeroportin e Rinasit, ku për shkak të bojkotit të kontrollorëve të “AlbControl” u pezulluan për dy ditë të gjitha fluturimet. Sipas reagimit të këtij Unioni, Shqipëria është një shembull ku qeveria terrorizon qytetarët. Më tej ara shprehen se pasi Albcontrol injoroi të drejtat e punëtorëve, qeveria po godet tani me Kontrolluesit e Trafikut Ajror.
Deklarata e ATCEU:
A është kjo mënyra në Shqipëri, ku vendoset siguria në radhë të parë?Nëse ndonjëherë keni dashur të dini se si një qeveri mund të terrorizojë qytetarët e saj, hidhini një sy Shqipërisë.Pasi Albcontrol injoroi të drejtat e punëtorëve dhe Unionit për një vit, qeveria po godet tani me Kontrolluesit e Trafikut Ajror.Javën e kaluar, pesë Kontrollues të Trafikut Ajror deklaruan paaftësinë e tyre të përkohshme, në në përputhje me Programin Kombëtar të Kompetencës së Shqipërisë dhe BE-së
Rregullorja 2015/340. Ata Kontrollues të Trafikut Ajror u pushuan menjëherë nga puna pa ndonjë arsye të vlefshme të deklaruar.Tre nga ata kontrollues të trafikut ajror ishin në paraburgim policor për më shumë se 48 orë para se të shihni një gjykatës. Ky gjyqtar vendosi sot që femra kontrollori do të qëndrojë në arrest shtëpie dhe kontrollorët meshkuj do të qëndrojnë brenda burg pa afat.Ata i kryen detyrat e tyre sipas një rregulloreje të BE dhe duket ata janë burgosur për këtë. A është krim në Shqipëri të ndjekësh BE-në Rregulloret?
Kontrolluesit e Trafikut Ajror në Shqipëri janë të ndaluar të flasin me çdo media ose media të tjera nën kërcënimin e humbjes së punës.
ATCEUC i bën thirrje çdo institucioni të BE-së të shikojë nga afër se çfarë po ndodh Shqiperia.Një sjellje e tillë po skualifikon çdo vend për t’u bërë anëtar i Bashkimi Evropian, një Komunitet ku ne përqafojmë të drejtat e njeriut, atje ku jemi kanë një kolonë të të drejtave shoqërore.ATCEUC i bën thirrje komunitetit të aviacionit të shikojë nga afër se çfarë po ndodh në Shqipëri. Kontrolluesit e Trafikut Ajror nën një stres të jashtëzakonshëm nga frika për lirinë e tyre dhe pasi jetesa e familjeve të tyre nuk mund të ishte e përshtatshme për të bërë punën e tyre.
Kontrolluesit e trafikut ajror nga vendet e huaja pa trajnim në sektorë, në procedurat dhe pa vlerësime të vlefshme nuk janë të përshtatshme për të bërë punën.
“Siguria së pari” duket se nuk është qëllimi i Aviacionit në Shqipëri në këtë kohë. ATCEUC po i bën thirrje CANSO që të rivlerësojë nëse vërtet duan të kenë Albcontrol si një anëtar, kur Albcontrol po vulos kaq qartë mbiKutia e mjeteve për dialog të suksesshëm shoqëror në menaxhimin e trafikut ajror në çizme. U desh një përpjekje e madhe nga CANSO, ETF dhe ATCEUC për të gjetur këtë marrëveshje dhe u mirëprit shumë nga të gjitha institucionet evropiane.
Siç paralajmëroi tashmë IFATCA këtë javë, ATCEUC i kujton linjave ajrore se fluturimi mbi territorin shqiptar përbën një rrezik të shtuar për shkak të konfliktit midis qeverisë dhe stafit lokal si dhe faktin që jo personeli i huaj i miratuar siç duhet mund të punojë në Tiranë tani.Rregullorja Evropiane për licencimin u krijua për të mbrojtur sigurinë e publiku fluturues dhe qytetarët evropianë në tokë. Nuk ka asnjë shkurtore për të marrë një licencë të vlefshme me vlerësime të vlefshme për hapësirën ajrore një Ajër Kontrolluesi i Trafikut duhet të punojë.Për këtë arsye, ATCEUC rekomandon pilotët që të tregojnë kujdes të jashtëzakonshëmkur vendoset të fluturojë përmes hapësirës ajrore shqiptare.