Alibaba është ende një monstër blerjesh online në Kinë. Por titani i teknologjisë është kritikuar muajt e fundit nga goditja e zgjeruar e Pekinit ndaj biznesit privat, duke nxitur shqetësimet për të ardhmen e tij.
Kompania do të raportojë rezultatet për tremujorin e saj më të fundit të martën.
Biznesi kryesor i Alibaba-tregtia elektronike-është mbajtur mirë gjatë pandemisë koronavirus, duke u rritur ndërsa njerëzit i drejtohen blerjeve online për të blerë gjëra pa lënë shtëpitë e tyre. Kompania gjithashtu ka përfituar nga forca e vazhdueshme ekonomike në Kinë, e cila shmangu recesionin që goditi pjesën më të madhe të globit vitin e kaluar.
Kompania pritet të raportojë të ardhura prej 209 miliardë juanë (32 miliardë dollarë) për tremujorin, një rritje prej 36% nga një vit më parë, sipas ofruesit të të dhënave Refinitiv.
Por perspektiva e një kontrolli të mëtejshëm nga rregullatorët kinezë është e madhe.
Në maj, Alibaba (BABA) tha se kishte një humbje prej rreth 1.2 miliardë dollarë për tremujorin e parë – një goditje që ishte kryesisht për shkak të një gjobë rekord prej 2.8 miliardë dollarësh që Pekini i vendosi kompanisë pasi e akuzoi atë se sillej si një monopol.