Meta po shton një mori mjetesh në Reels ndërsa përpiqet të konkurrojë TikTok.
Opsionet përfshijnë veçori redaktimi, Sound Sync në Facebook si dhe zgjatjen e një videoje deri në 90 sekonda, nga 60 që ishte më parë.
Ndryshimet vijnë pasi Meta e ka bërë konkurrencën me TikTok një nga prioritetet e saj kryesore.
Mark Zuckerberg ka thënë se tërheqja e përdoruesve të rinj të cilët po shpenzojnë gjithnjë e më shumë nga koha e tyre në TikTok, jo në aplikacione në pronësi të Meta – është “ylli verior” i kompanisë.
Dhe se Reels do të jetë “po aq e rëndësishme për produktet tona sa Stories”.
Në përputhje me këtë temë, Reels në Instagram po marrin disa veçori që kanë qenë prej kohësh të njohura në Stories, duke përfshirë anketat, emoji dhe opsionet e kuizit, të cilat kanë ndihmuar në rritjen e angazhimit me Stories gjatë viteve.
Aplikacioni po shton gjithashtu mjete të reja redaktimi që do t’u japin përdoruesve më shumë fleksibilitet në llojet e videove që mund të krijojnë në aplikacionin Instagram. Veçanërisht, përdoruesit do të jenë në gjendje të importojnë audion e tyre, në mënyrë që ata të mund të shtojnë tinguj nga videot në kamerën e tyre.
Meta po rifreskon Reels edhe në Facebook.
Kompania po shton mjete të veçanta redaktimi për desktop, duke përfshirë veçoritë e prerjes së videove, në mënyrë që krijuesit të mund të kapin me lehtësi pjesë të videove live dhe video të tjera më të gjata dhe t’i kthejnë ato në Reels.