Shitjet në gjigantët e teknologjisë Alphabet dhe Microsoft janë ngadalësuar ndjeshëm, duke shtuar frikën për një rënie në ekonomi. Alphabet, e cila zotëron Google dhe YouTube, tha se shitjet u rritën vetëm 6% në tre muaj deri në shtator, në 69 miliardë dollarë, pasi firmat shkurtuan buxhetet e tyre të reklamave. Alphabet shënoi rritjen më të dobët tremujore të firmës amerikane në gati një dekadë pas pandemisë. Fitimet në Alphabet ranë gati 30% në 13.9 miliardë dollarë në tremujor, pasi të ardhurat nga reklamat në YouTube ranë për herë të parë që kur firma filloi t’i raportonte ato publikisht.
“Kur Google pengohet, është një ogur i keq për reklamat dixhitale në përgjithësi,” tha Evelyn Mitchell, analistja kryesore në Insider Intelligence, duke vënë në dukje se faqja kryesore e internetit e Google ka qenë në të kaluarën më elastike ndaj rënies së shpenzimeve të reklamave sesa faqet e mediave sociale si Facebook ose Snap.
Microsoft ndërkohë tha se kërkesa për kompjuterët e saj dhe teknologji të tjera ishte dobësuar. Shitjet e saj u rritën me 11% në 50.1 miliardë dollarë, duke shënuar rritjen më të ngadaltë të të ardhurave në pesë vjet. Konsumatorët dhe bizneset në mbarë botën po zvogëlohen ndërsa çmimet rriten dhe normat e interesit rriten, duke nxitur frikën e një recesioni global.
Muajt ??e fundit, Alphabet ka thënë se po ngadalëson punësimin, ndërsa Microsoft ka shkurtuar vendet e punës. Shumë kompani të tjera të teknologjisë kanë vendosur të pushojnë stafin, duke përfshirë Netflix dhe Twitter, ose të ngadalësojnë ritmin e rekrutimit, siç është platforma e mediave sociale Snap.