TIRANË– Pas thuajse 3 vjet rrugëtimi me analiza e debate, qeveria shqiptare ka mbyllur negociatat për ndërtimin e portit turistik të Durrësit. Në praninë e investitorit dhe zhvilluesit me famë botërore Muhammed El Alabbar dhe kryeministrit Edi Rama, u nënshkrua memorandumi i bashkëpunimit për realizimin e projektit “Durrës Yachts & Marina”, që do të jetë porti më i madh turistik i Mesdheut.
Investimi për ndërtimin e këtij porti është 2 miliard dollarë. Në fjalën e tij, investitori El Albbar bëri të qartë se do ia dalin që të ndërtojë një mrekulli dhe tha me bindje se nuk do të zhgënjejë askënd, por do të punojnë për të marrë idetë më të mira nga zhvillues në mbarë botën për të sjellë një projekt të niveleve ndërkombëtare.
“Nëse dikush na pyet se për çfarë është e gjitha kjo, është për krijimin e një jete të re. Ne do të krijojmë diçka që njerëzit kur të vijnë, do të duan të mos largohen kurrë. Këtë jua premtoj. Do ta marrim mendjet më të mira që të krijojmë një jetë të bukur”, tha El Alabbar.
Ndërsa kryeministri Edi Rama theksoi se është hera e parë që Shqipëria nënshkruan një kontratë të këtyre përmasave. Teksa bëri krahasim me Portin e Malit të Zi dhe e cilësoi si një perlë që bëri të mundur që vendi fqinj të ketë pagat më të larta në rajon, u shpreh me bindje se nuk do të ketë asnjë krahasim me Portin turistik të Durrësit që do të jetë binjak i marinës së Dubait. Rama iu përgjigj edhe atyre që e kanë kritikuar duke thënë se nuk lanë gjë pa thënë për këtë projekt, por nënshrkimi i memorandumit tregon njëherë e mirë se projektet realizohen.
“Port of Montenegro është një perlë por nuk ka asnjë krahasim me atë që do të kemi në Durrës. Do të jetë port binjak i marinës së Dubait, e cila është ndërtuar dhe kujdeset personalisht investitori ynë. Ky port hap një perspektivë të re”, tha Rama. Projekti i ri do të transformojë atë në një port model, me potenciale dhe kapacitete në Ballkanin Perëndimor. Në projekt përfshihet edhe ndërtimi i Portit të Thatë që do sjellë ndërtimin e hekurudhës që lidh Durrësin me Prishtinën, i cili është parashikuar të ketë një terminal, ku do përpunohen 100 mijë kontejner deri në 2050.
Impakti i investimit të portit turistik të Durrësit që kryhet nga kompania që ndërtoi Portin e Dubait dhe ka autorësinë e ndërtimeve më spektakolare në Emiratet e Bashkuara e në plot vende të botës, do të ndryshojë thelbësisht ekonominë e qarkut të Durrësit, si edhe do të krijojë një efekt ekonomik zinxhir në krejt bregdetin shqiptar, ku ka nisur ndërtimi i portit të ri turistik të Sarandës, do të nisë deri në qershor ndërtimi i portit të ri turistik të Vlorës dhe sipas Planit 2021-2025 do të nisë brenda vitit 2023 ndërtimi i portit të ri turistik të Shëngjinit.