Pasi ka shijuar një mbretërim të gjatë si mbreti i transmetimit, Netflix përballet me një luftë të ashpër për të mbajtur kurorën e tij.
Platofrma më e përdorur në mbarë globin humbi pothuajse 1 milion abonentë midis prillit dhe korrikut, pasi numri i njerëzve që largoheshin nga shërbimi u përshpejtua. Humbjet e abonentëve të raportuara të martën ishin më të mëdhatë në historinë e firmës, me SHBA-në dhe Kanadanë me numrin më të madh të anulimeve në tremujor, të ndjekur nga Evropa. Është një ndryshim i fortë për Netflix-in, i cili gëzoi vite rritjeje në dukje të pandalshme, pasi revolucionarizoi mënyrën se si njerëzit në mbarë botën konsumonin argëtimin.
Pozicioni i tij si një gjigant global nisi kur pandemia goditi në vitin 2020 dhe njerëzit, të mbërthyer në shtëpi me disa opsione të tjera argëtimi, u mblodhën drejt hiteve përbindësh si Squid Game dhe The Croën. Por ndërsa zakonet para pandemisë kthehen, Netflix ka luftuar për të tërhequr regjistrime të reja – dhe për të ruajtur besnikërinë e anëtarëve ekzistues, veçanërisht pasi kriza e kostos së jetesës çon në shtrëngimin e rripit.
Kompania gjithashtu përballet me konkurrencë të ashpër nga Apple TV, HBO Max, Amazon Prime dhe Disney+. Netflix dikur ishte përçarësi, duke i bërë të tepërta dyqanet e videove me qira si Blockbuster. Por përçarësi po bëhet shpejt i ndërprerë.
Lëvizja e Nteflix për ta bërë shërbimin e saj më të shtrenjtë ka shtyrë gjithashtu disa klientë.