Smartphone i ri iPhone 13 dhe 13 Pro i Apple përmban të gjitha update-timet e parashikueshme: performancë më të shpejtë, jetëgjatësi më të gjatë të baterisë, ekran më të mirë dhe ngjyra të reja.
Por surpriza më e madhe dhe ndoshta e vetmja e këtij telefoni të ri këtë vit nuk është diçka që gjendet brenda një pajisjeje por është, çmimi.
Apple (AAPL) i mbajti çmimet e iPhone kryesisht në përputhje me modelet e vitit të kaluar, pavarësisht thashethemeve se ato do të ishin me çmim më të lartë se kurrë më parë për shkak të çështjeve aktuale me zinxhirin e furnizimit të çipave.
Çmimet mbeten të njëjta
Apple jo vetëm që shmangu rritjen e çmimeve bazë në iPhone, por uli në mënyrë efektive koston e disa iPhone-ve kur u faktorizua në opsione më të larta të ruajtjes të nivelit fillestar.
Siç theksuan analistët në Goldman Sachs në një shënim kërkimor të mërkurën, çmimi i iPhone 128 GB dhe 256 GB “u ul në krahasim me të njëjtat kapacitete ruajtëse vitin e kaluar.”
Pra, pse të mos i rrisni çmimet këtë vit, duke e ditur që Apple gjithmonë duket se gjen klientë të gatshëm të paguajnë dollarin më të lartë për pajisjet e saj?
“Unë besoj se Apple është e vetëdijshme se ka arritur një pikë të ëmbël me çmimet dhe fitimi margjinal i rritjes së çmimeve pak kundrejt reagimit negativ me të cilin do të përballej nuk ia vlen,” tha Ben Wood, analisti kryesor i firmës kërkimore të tregut CCS Insight.
Më shumë se kaq, ai tha se Apple është e përqendruar në rritjen e të ardhurave nga shumë shërbime premium të ndërtuara rreth iPhone, të tilla si ruajtja iCloud, Apple Music dhe Fitness+.