Në një kohë presionesh në fronte të ndryshme, Greqia po ndjek një strategji gjithëpërfshirëse të thellimit dhe zgjerimit të gjurmës së saj diplomatike në rajon më të gjerë, por edhe në det me një plan ambicioz për të blerë 15 anije të reja deri në vitin 2026 për të forcuar marinën e saj.
Në ditët në vijim do të përfundojë kontrata për furnizimin e tre fregatave franceze FDI dhe në mënyrë që procedurat të ecin me shpejtësi, Parlamenti do të informohet siç duhet nga ministri i Mbrojtjes Nikos Panagiotopoulos.
Vendimi i radhës që do të merret ka të bëjë me furnizimin me korveta të reja nga francezët që ofrojnë Gowind, holandezët Sigma 10514, ndërsa italianët Doha. Italianët do të parashikonin edhe ndërtimin e korvetave Doha në Kantieret e Elefsinës.
Ndërkohë, Departamenti Amerikan i Shtetit miratoi të premten e kaluar shitjen e mundshme të katër anijeve Multi-Mission Surface Combatant *MMSC) për 6.9 miliardë dollarë në Greqi, së bashku me përmirësimet me vlerë 2.5 miliardë dollarë për anijet ekzistuese Meko të Greqisë.
Propozimi i SHBA-së do të përfshijë katër anije MMSC, të ngjashme me Anijet Luftarake Littoral, 370 këmbë të gjata të përdorura nga Marina e SHBA-së, dhe hidrolokatorë, armë, rezerva dhe mbështetje teknike. Pentagoni tha se Lockheed Martin ishte kontraktori kryesor për anijet.
Nëse furnizimet e dy fregatave holandeze M-class dhe gjashtë minakërkueseve të klasit Alkmaar ecin, kjo do të thotë se në një periudhë prej katër deri në shtatë vjetësh do të ketë 15 anije të reja në radhët e Marinës Helene.
Një zhvillim i tillë vendos një presion të madh mbi udhëheqjen e marinës, e cila duhet të vazhdojë deri në vitin 2023 për të çmontuar njësitë e vjetra për të kursyer personelin dhe burimet nga një buxhet i dobët vjetor i mirëmbajtjes prej 80 milionë eurosh.