Projekti i shumëpërfolur për një marinë dhe ndërtesa luksoze në zonën e Portit të Durrësit me vlerë investimi 2 miliardë euro ka kaluar në një tjetër hallkë.
Kompania Simphpny Real Estate Development sh.p.k., e regjistruar në Qendrën Kombëtare të Biznesit muajt e fundit ka aplikuar pranë Agjencisë Shqiptare të Zhvillimit të Investimeve, për të përfituar trajtimin e investitorit strategjik.
Kompania mësohet se ka dorëzuar dokumentacionin për zhvillimin e projektit “Durrës Yachts & Marina” i cili propozohet nga kompania Symphony Real Estate Development sh.p.k., nën drejtimin e subjektit Symphonie Group of Companies i themeluar nga Mohamed Ali Alabbar.
Projekti parashikon që gjatë fazës së zhvillimit të punësojë 12 mijë persona, ndërkohë që sipërfaqja totale e projektit do të jetë 44 hektarë. Për fazën e parë do të përdoret një sipërfaqe prej 24 hektarësh. Në prill të këtij viti kompania Emaar bëri prezantimin e projektit për portin e ri turistik të Durrësit.
Çfarë parashikon projekti
Referuar faqes zyrtare të kompanisë (www.durresyachtsmarina.com) pritet që të ndërtohen njësi rezidenciale dhe parqe e hapësira të hapura. “Duke shfaqur një plazh të pacenuar natyror prej 14 km gjatësi, komuniteti do të jetë shtëpia e mbi 12,000+ njësive rezidenciale me më shumë se 80,000 m2 të parqeve dhe hapësirave të hapura, si dhe njësive argëtuese, të shërbimit dhe restoranteve. Zhvillimi i Jahteve dhe Marinës së Durrësit do të përfshijë gjithashtu ekskluzivisht një marinë dhe terminal kroçerash që do të lidhë Durrësin me shkëlqimin vezullues të Detit Adriatik e më gjerë”, thuhet në uebsajt.
Porti i Durrësit shpërngulet në Porto Romano
Në gusht të këtij viti, një vendim që i lejonte zgjerimin portit ekzistues në Porto Romano i hap rrugë projektit të grupit Emaar në Durrës. Zgjerimi mundëson ndërtimin e disa kalatave të tjera që do të shërbejnë për përpunimin e anijeve të mallrave, krahas atij të karburanteve që kryhet aktualisht.
Ndërkohë po kryen edhe investime në rrugën që lidh Porto -Romanon me Durrësin me një autostradë të kategorisë A.
Më herët në kulmin e karantinës, në datën 31 mars 2020 Porti MBP (Multi Buoy Mooring) në administrimin e “Kastrati Group” që realizon shërbimet e përpunimit të ngarkesave dhe depozitimit të naftës në Porto Romano mori miratimin për një shtesë kontrate nga Ministria e infrastrukturës dhe Energjisë.
Marrë nga Monitor.al